2019 - en fet jävla käftsmäll
 
jag trodde mig veta vad vänskap handla om, jag trodde mig veta att det handlar om att alltid ställa upp, ni vet så som att du kan alltid ringa mig mitt i natten. har ni en sådan vänskap, bra då vet du vad jag menar för jag har haft mänger av sådana vänskaper. men jag tror faktiskt aldrig någon har levt upp till de faktumet att finnas där fast klockan råkar vara 04.00 mitt i natten. 
 
MEN 
 
2019 är det året som fått mig att inse att vänskap handlar inte alls om det jag trodde. det handlar att stå kvar vid sidan trots att man fruktar och är livrädd för sitt eget liv.  när andra lämnar, handlar det om att stå kvar. vi är som ett träd, av en och samma rot. Vi är starkare tillsammans. vi är där i med och motgångar och aldrig någonsin har jag tvekat på att gå. 
 
 
 
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej